بچه مسجدی های کانون بیت الرقیه جیرفت با روحیه جهادی به زائران خدمت می کنند

بچه مسجدی های کانون بیت الرقیه جیرفت با روحیه جهادی به زائران خدمت می کنند

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
ملایی گفت: از ۱۶ شهریور ماه با روحیه جهادی و با هدف خدمت به زائران حسینی در کربلای معلی مستقر شده ایم.

«ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مستقر در کربلای معلی، گفت: از ۱۶ شهریور ماه با هدف خدمت به زائران حسینی در کربلای معلی مستقر شده ایم.

 

عضو کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت افزود: امسال برای اولین بار است که به عنوان خادم همراه با یکی از موکب های شهرستان در کربلای معلی حضور داریم.

 

وی با اشاره به این که ۲۶ نفر از اعضای کانون بیت الرقیه در حال خدمت رسانی هستند، بیان کرد: فعالیت های ما در اینجا شامل همکاری در اسکان زائران، نظافت موکب، کمک به آشپز، پذیرایی از زائران حسینی در ایستگاه صلواتی و غیره است.

 

ملایی یادآور شد: سال های گذشته در قالب کاروان به نجف اشرف رفته و از آنجا با پای پیاده به کربلا می آمدیم اما امسال تصمیم گرفتیم در کربلا به زائران حسینی خدمت کنیم.

 

عضو کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت شاخصه کانون های فرهنگی هنری مساجد را مردمی بودن دانست و اظهار کرد: اعضای کانون های مساجد می توانند با روحیه انقلابی و جهادی در برپایی هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی کمک کنند.

 

وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم که خداوند توفیق خدمت به زائران حسینی در کربلای معلی را نصیب ما کرده است.

 

ملایی در خاتمه عنوان کرد: تصمیم داریم سال آینده در کنار خدمت رسانی به زائران برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت اربعین حسینی را اجرا کنیم.

پایان پیام/ 632