زوارخانه مسجد پذیرای زائران اربعین حسینی است

زوارخانه مسجد پذیرای زائران اربعین حسینی است

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام فرج اللهی گفت: با توجه به برگزاری اربعین حسینی و تردد زوار از کرمانشاه زوارخانه مسجد، آماده اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در استان است.

حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: با همت مردم مومن شهرک جهاد کرمانشاه، در کمتر از ۲ سال حسینیه و زوارخانه مسجد، آماده بهره برداری برای عزاداری و اسکان زائران اربعین شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه ،افزود: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا، زمینه زیارت مردم برای زیارت اعتاب مقدسه در عراق فراهم شد، بر آن شدیم که با همت مومنین نماز گزار، از اسکان و خدمت به زائران حسینی(ع) بهره مند شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از قیام امام حسین(ع) امربه‌معروف و نهی از منکر برای امت اسلامی بوده که باید در این موقعیت فرهنگ عاشورا و فرهنگ اربعین را که یک آداب ویژه است و تبدیل به یک فرهنگ جهانی شده را تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام فرج اللهی،خدمت به زائران اربعین توفیقی است که ما به عنوان میزبان این حماسه عظیم نصیب شده است،اظهار کرد:به لطف الهی و عنایت امام حسین(ع)، تاکنون زوّار اسکان داده شده، از استان های زنجان، خراسان رضوی(ع) و اردبیل بوده که مایه برکت و سرور معنوی را در منطقه ما ایجاد نموده است.

 

 

پایان پیام/ 712