اقامه عزا و روضه‌خوانی مداحان و ذاکران کانون در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

اقامه عزا و روضه‌خوانی مداحان و ذاکران کانون در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
مقدسی، گفت: برپایی اقامه عزا و روضه‌خوانی مداحان و ذاکران این کانون در مکانی مشخص از حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)،که با استقبال خوب زائران ایرانی، عراقی و خارجی مواجه شده است.

میثم مقدسی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه،با اشاره به برپایی موکب مشترک جوانان ایرانی و عراقی در کربلای معلی ،گفت: به همت کانون فرهنگی هنری محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه با هدف خدمت به زوار حسینی در ایام اربعین در کربلای معلی موکب مشترکی با کانون و جوانان عراقی مستقر شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر (ع) کرمانشاه،افزود: با پرداخت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از سوی این کانون ۱۴ زائر اولی عازم کربلای معلی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد:با مشارکت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و از محل نذورات مردمی، روزانه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائران پذیرایی می شود.

 

مقدسی،تصریح کرد: روزانه بیش از یکهزار پرس غذای گرم در این موکب، تهیه و بین زوار اربعین توزیع می شود و مهمترین شاخصه خدمت‌رسانی خادمان امام حسین(ع) در این موکب، برادری و مودت و همراهی جوانان مومن و معتقد دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق و سبقت گرفتن در نوکری و خدمت رسانی به زائران است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه،گفت: زائران از ظرفیت مرز خسروی نیز غافل نشوند زیرا این مرز نزدیک‌ترین مرز به بغداد و سامرا است که زوار می‌توانند به حرم‌ امامین جوادین و امامین عسکریین علیهم‌السلام نیز مشرف شوند.

 

پایان پیام/ 712