آیین عزاداری اربعین حسینی (ع) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد

آیین عزاداری اربعین حسینی (ع) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
گواهیان گفت: آیین عزاداری و سوگواری اربعین شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین بزرگداشت و عزاداری چهلم شهدای کربلا، با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی «فصاحت» کارشناس مسائل مذهبی و مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شب گذشته همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین امسال جمع کثیری از بچه های مسجد در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شرکت کرده و در مراسم عزاداری روز اربعین در کربلای معلی حضور دارند.

 

گواهیان با اشاره به حضور پر شور نوجوانان مسجدی در این آیین، ادامه داد: از زیبایی های مراسم اربعین حسینی (ع) امسال، حضور پرشور نوجوانان مسجدی بود که جلوه ای زیبا به این آیین بخشید.

 

خاطرنشان کرد: کانون فرهنگ هنری «دوستان آسمانی» در ایام ماه محرم و صفر آیین های عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را به شیوه های مختلف همچون سخنرانی مذهبی، زنجیرزنی، عزاداری خیابانی برگزار کرده و با برپایی موکب به عزادراان حسینی خدمت کرده اند.

پایان پیام/ 691