توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین کانون های مساجد گیلان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین کانون های مساجد گیلان

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام رضوانی نژاد ازتوزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همزمان با اربعین حسینی خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت اربعین حسینی و اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در این ایام اظهارکرد: به مناسبت اربعین حسینی چهارمین مرحله از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در سال جاری اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در این مرحله هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک کیلو و ۵۰۰ گرمی بین نیازمندان شناسایی شده از سوی کانون‌های مساجد سراسر استان توزیع شد افزود: ارزش اقتصادی این بسته‌های گوشت قربانی یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال است.

 

وی با بیان اینکه این پانزدهمین مرحله از توزیع گوشت قربانی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در گیلان بوده است اذعان کرد: این طرح با همکاری برنامه سمت خدا، موسسه حضرت خدیجه(س) قم و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه حال محرومان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان همچنان به مناسبت‌های مختلف ادامه دارد.  

پایان پیام/ 84