انتشار فراخوان چهارمين جشنواره «نبي رحمت» در کانون سقاي حسين (ع) روستاي حکمي

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره «نبی رحمت» در کانون سقای حسین (ع) روستای حکمی

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
نعيمي کمال‌آبادي از انتشار فراخوان چهارمين جشنواره فرهنگي هنري «نبي رحمت» خبر داد و گفت: اين جشنواره به همت کانون «سقاي حسين(ع)» و به مناسبت هفته وحدت در روستاي حکمي شهرستان ميناب برگزار مي‌شود.

«امین نعیمی کمال آبادی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان هرمزگان اظهار کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی و مهدوی، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری، معرفی ظرفیت های کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج و هیات های مذهبی به  مدیران و آحاد مردم ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: اذان، سرود، نقاشی، چهل حدیث و روانخوانی قرآن از رشته های فرهنگی و هنری و فوتسال، دومیدانی، دوچرخه سواری، بسکتبال، تیراندازی با تفنگ یادی از رشته‌های ورزشی این جشنواره است.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری نبی رحمت ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد تا 31 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره های ۰۹۳۸۹۹۱۱۱۰۴ و ۰۹۱۷۹۱۰۹۰۵۳ ارسال و یا جهت شرکت در مسابقات نام نویسی کنند.

وی آیین افتتاحیه این جشنواره را اول مهر 1401 و همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه نیز جمعه 29 مهر ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی یکی از کانون های فعال شهرستان میناب است و در رشته سرود مقام های برتر را در جشنواره های ملی و استانی در کارنامه دارد.