کانون «امام رضا (ع)» گراش میزبان محبان اهل بیت (ع) در دهه پایانی ماه صفر است

کانون «امام رضا (ع)» گراش میزبان محبان اهل بیت (ع) در دهه پایانی ماه صفر است

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
مقتدری از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام هشتم در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری»  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در  استان فارس ، گفت: کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در روزهای پایانی ماه صفر میزبان محبان و شیفتگان اهل بیت (ع) به برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری است. 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه با مشارکت هیات بین الحرمین گراش از روز پنجشنبه 31 شهریور ماه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود. 
 
 
وی بیان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «وحید امام پور» و نوحه سرایی «سعید محمدی» و «محمدحسن عباس پور» برگزار می شود. 
 
 
مقتدری خاطرنشان کرد: این آیین عزاداری و سوگواری به مدت پنج شب و از ساعت 21 و 30 دقیقه شب با حضور بچه های مسجد و محبان اهل بیت (ع) انجام می شود. 
 
 
وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت سالروز شهادت شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز آیین عزاداری و سوگواری در صبح روز شهادت این امام همام برگزار و در پایان نیز  شرکت کنندگان در مجلس نهار را میهمان این کانون فرهنگی هنری هستند. 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا همچنین اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم و صفر میزبان خیل عظیم مشتاقان به خاندان اهل بیت (ع) با برگزاری ویژه برنامه های مختلف عزاداری به شیوه های مختلف همچون سبک های سنتی گراشی، دمام زنی و ... بوده است.

پایان پیام/ 691