جوانان کانون مساجد در مسیر پیاده روی اربعین گل کاشتند

جوانان کانون مساجد در مسیر پیاده روی اربعین گل کاشتند

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
افشاری، گفت: موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر پیاده روی اربعین درقصرشیرین برنامه های مختلفی برگزار کرد و در این مسیر واقعا" گل کاشتند.

 حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان کرمانشاه، با اشاره به وضعیت خدمات ارائه شده جوانان کانون مساجد به زواراربعین حسینی،گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد غروی اقدام به برپایی موکب در مسیر زوار اربعین حسینی کرده است.
 

مدیر کانون مساجد غروی قصرشیرین،افزود: با توجه به اینکه از اول هرخیابان تا آخر آن نزدیک به ۴۰۰ تا ۵۰۰  موکب و محل استراحت وجود دارد وچندبن  وسیله خنک کننده برای خنک شدن محیط ولی متاسفانه در طول برق (عراق) چندین مرتبه قطع می شد که مردم عراق از موتور برق های قوی همراه با صدای بلند استفاده می کردند تا زوار گرما زده نشوند و از لحاظ  وضعیت غذا و پذیرایی هم به خوبی اجرا شده است.


وی خاطر نشان کرد: این کانون اولین موکب را برپا کرده و از دهم صفر و تا دو روز بعد از اربعین فعالیت و پذیرایی با حضور جوانان کانون برگزار می شود.

 

افشاری،تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائرین اهل بیت(ع) به ویژه زائرین کربلای معلی افتخار بزرگی است که مردم ایران اسلامی به خوبی از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیر کانون مسجد غروی قصرشیرین، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قصرشیرین ، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، قرآنی برای اعضای کانون و تمام علاقه مندان در سن های مختلف دارند همچون برگزاری تمامی مراسمات مذهبی اعیاد و عزاداری ها ، برپایی مراسم اربعین  و ۲۸ صفر ، برگزاری کلاس قرآن و احکام  ، قرائت یک صفحه قرآن همراه با معنی و تفسیر آن ، تهیه و توزیع کمک های مومنانه ، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نماز جماعت، برگزاری سه شنبه های تکریم و غبار روبی مزار شهدا از شاخص ترین برنامه های کانون است.

پایان پیام/ 712