جوانان کانون مساجد باشور خاصی از زوار اربعین پذیرایی می کنند

جوانان کانون مساجد باشور خاصی از زوار اربعین پذیرایی می کنند

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
محبی،گفت: امسال اربعین حسینی با شور خاصی همراه بود و جوانان کانون ها با شور خاصی به استقبال و پذیرایی از زوار مشغول هستند.

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به برپایی موکب توسط جوانان کانون مساجد،گفت: کانون های مساجد  فعالیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف در راستای جذب جوانان با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری دارند.

 

مدیر کانون شهید مجید زارعی کرمانشاه ، افزود: کانون های  فرهنگی و هنری مساجد استان، در سالیان گذشته گام های موثری در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین  برداشته  است و امسال هم یقینا منشا خدمات گسترده ای به زوار خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه موکب متعلق به مسجد است اما جهت رفاه حال زوار شام در دانشگاه رازی و ناهار هم از آشپزخانه راهآهن میفرستند و بین زوار توزیع می شود.

 

محبی با اشاره به وضعیت اسکان زوار اربعین ،تصریح کرد: این چند روز چون خیلی شلوغ بود ، یک محوطه ای در پشت بام  برای استراحت خانوم ها ایجاد کردیم و داخل مسجد هم برای آقایان  همراه با پارکینگ برای پارک ماشین زوار فراهم شده است.

 

مدیر کانون شهید مجید زارعی کرمانشاه،با اشاره به اینکه این موکب دهم صفر شروع به فعالیت کرده است، گفت:  فعالیت موکب این مسجد تا پایان اربعین و صفر  ادامه دارد .

 

وی اظهار کرد: این کانون طی یکسال گذشته برنامه های مختلفی همچون پخش و توزیع غذا ، تهیه بسته  کمک معیشتی در طول سال برای افراد مستضعف ، اجرای سرود توسط اعضای کانون ، برپایی موکب با حضور جوانان مسجدی، برپایی کلاس قرآن  بصورت هفتگی ، برگزاری اردوی تفریحی و زیارتی مشهد ، برپایی مراسمات مذهبی ، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نماز جماعت و شرکت در برنامه های فرهنگی و هنری از شاخص ترین برنامه های کانون است.

پایان پیام/ 712