مسجد و بچه مسجدی از ارکان مهم و اصلی جریان پیاده روی اربعین هستند

مسجد و بچه مسجدی از ارکان مهم و اصلی جریان پیاده روی اربعین هستند

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
حسینی گفت: پیاده روی اربعین حرکتی جهانی و مردمی محور است و لذا مسجد محور اصلی و مهم این جریان بوده و هست و در شهرستان بهشهر تمامی مساجد شهرستان فعالیت و همکاری مستمر با موکب داشتند.

«سیدعلی حسینی » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: پیام اربعین و پیاده روی اربعین اتحاد و همدلی و افزایش وحدت است و باید این پیام در همیشه سال در بین ما جاری باشد.

 

مدیر اجرایی موکب اربعین شهدا شهرستان بهشهر افزود: از سال 98 مجوز برپایی موکب اربعین از ستاد عتبات عالیات گرفته شد اما به دلیل شرایط کرونایی امکان اعزام و برپایی موکب را نداشتیم اما اعضای این موکب در موکب های مختلف سراسر کشور فعالیت داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی موکب اربعین آرزوی دیرینه مردم بهشهر بوده که عملیاتی شد و امسال برای اولین سال موکب ما در اربعین برپا شد.

 

حسینی گفت: پیاده روی اربعین حرکتی جهانی و مردمی محور است و لذا مسجد محور اصلی و مهم این جریان بوده و هست و در شهرستان بهشهر تمامی مساجد شهرستان فعالیت و همکاری مستمر با موکب داشتند و کمک های شایانی از سوی بچه مسجدی ها به موکب ارائه شد.

 

مدیر اجرایی موکب اربعین شهدا شهرستان بهشهر افزود: خادمین در موکب شهدا بهشهر در گروه های رسمی، افتخاری و تخصصی فعالیت دارند و در طول اربعین امسال خدمات خوبی به زائران ارائه شد.

 

وی یادآور شد: این موکب در اربعین خدماتی همچون تغذیه، اسکان، استحمام، شستشوی لباس با دستگاه، هدایای فرهنگی به کودکان، کرسی تلاوت قرآن، برپایی نماز جماعت، تولید و محتوای برنامه های فرهنگی و پاسخ به سوالات شرعی و.. را در دستور کار داشته است.

پایان پیام/ 175