کانون های مساجد پیام رسان ارزش های دینی در جامعه هستند

کانون های مساجد پیام رسان ارزش های دینی در جامعه هستند

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
باقری گفت: مساجد و کانون های مساجد پیام رسان اربعین و ارزش های دینی هستند و در این بخش تلاش فراوانی برای رساندن پیام اربعین به جامعه انجام شده است.

«محمدعلی باقری » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد تنها به ارائه کارهای فرهنگی و هنری در بین جوانان و نوجوانان اکتفا نکرده اند و بخصوص در سال های اخیر در راستای جهاد تبیین و توجه به ارزشها و تولید محتوای دینی اثرگذار بوده و هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اربعین حسینی هم یکی از ارزش های مهمی است که باید قداست این روز حفظ و به نسل جدید منتقل شود و در این راستا باید در تبیین قیام عاشورا و اربعین تلاش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین نشان دهنده عظمت و بزرگی قیام حضرت اباعبدالله الحسین و زمینه ساز انقلبا مهدی (عج) است و مهمترین وظیفه ما باید رساندن پیام عاشورای حسینی به نسل جدید باشد.

 

باقری گفت: مساجد و کانون های مساجد پیام رسان اربعین و ارزشهای دینی هستند و در این بخش تلاش فراوانی برای رساندن پیام اربعین به جامعه انجام شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با اشاره به شکوه پیاده روی اربعین، آن را قدرت و اقتدار و عظمت اسلام دانست که هر سال هم تعداد شرکت کنندگان در این پیاده روی بیشتر می شود.

 

وی یادآور شد: پیاده روی اربعین اتفاقی بی نظیر در دنیاست و مهمترین پیام پیاده روی اربعین به همه جهان این است که شیعه در حال آماده شدن برای ظهور منجی عالم بشریت است و باید این مهم در طول سال در دستور کار بوده و همه ما در هر لحظه برای تعجیل در ظهورش تلاش کنیم.

پایان پیام/ 175