برپایی موکب «شهدای مازندران» در دیز آباد نیشابور/بچه های مساجد مازندران در تکاپوی خدمت رسانی به زوار الرضا(ع)هستند

برپایی موکب «شهدای مازندران» در دیز آباد نیشابور/بچه های مساجد مازندران در تکاپوی خدمت رسانی به زوار الرضا(ع)هستند

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
نعمتی از برپایی موکب «شهدای مازندران» در دیز آباد نیشابور چند قدمی شهر مقدس مشهد خبر داد و گفت: بچه های مساجد استان با همکاری گروه جهادی شهید «جهاد مغنیه» از سی ام شهریور ماه تا چهارم مهرماه سال جاری به زائرین امام رضا(ع) خدمت رسانی می کنند.

«رجب نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، ضمن تشریح برنامه‌های ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: بچه های مساجد استان با همکاری گروه جهادی شهید«جهاد مغنیه» با برپایی موکب در ۸۰کیلومتری مشهد«دیز آباد» از ۳۰ شهریور ماه در جاده‌ منتهی به مشهد مقدس، به زائران پیاده امام هشتم(ع) ارائه خدمت خواهند کرد.

 

ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه این موکب به نام و یاد شهدای مازندران نام نهاده شده و با کمک مردم شهید پرور، خداجو، محب اهل بیت(ع) و دلداده به امام رضا(ع) این خطه از شمال کشور به زوار الرضا(ع) ارائه خدمت خواهد داشت، گفت: اطعام  دهی در سه وعده صبحانه،‌ناهار و شام  در دستور کار این موکب قرار دارد.


وی با بیان اینکه همچنین میان وعده در قالب عصرانه نیز به زوار امام رضا(ع) ارائه می شود،‌ یادآورشد: جهت رفاه حال زائرین شرایط اسکان موقت در یکی از روستاهای همجوار نیز فراهم شده است.

 

نعمتی با بیان اینکه این موکب تا روز دوشنبه چهارم مهر ماه به زائرین امام رضا(ع) خدمات رسانی می کند، گفت: همچنین بچه های مساجد استان در قالب هیات های عزاداری و دسته روی به صورت خودجوش با حضور در حرم مطهر رضوی به عزاداری و سوگواری به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) خواهند پرداخت.

پایان پیام/ 286