اجرای پویش «مشق احسان» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

اجرای پویش «مشق احسان» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
قلی پور از اجرای پویش «مشق احسان» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت خبر داد.

«مسلم قلی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در کلاس های درس و در راستای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم بضاعت، پویش «مشق احسان» راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت اباالفضل (ع)» قیروکارزین افزود: این پویش در شهرستان قیروکارزین با همکاری کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» اجرایی شده و بچه های مسجد نیز پای کار آمده تا گرهی از مشکلات خانواده های محروم و کم بضاعت گشوده شود.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش «مشق احسان» تهیه لوازم تحریر و نوشت افزار در دستور کار قرار دارد تا با تهیه بسته های لوازم تحریر و اهدا به دانش آموزان، هیچ دانش آموزی دغدغه نداشتن لوازم تحریر نداشته باشد.

 

قلی پور با اشاره به اینکه شهروندان و اهالی مسجد می توانند هزینه خرید لوازم تحریر را به صورت نقدی اهدا کنند، عنوان کرد: زمینه اهدای کمک های مردمی در مراسم های دهه پایانی ماه صفر که در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود، مهیا شده است.

 

وی همچنین خواستار ترویج این امر خداپسندانه توسط بچه های مسجد شد تا ضمن فراگیری آن درجامعه زمینه تحصیل دانش آموزان کم بضاعت نیز مهیا شده و با خیال راحت در کلاس های درس حضور پیدا کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان قیروکارزین در پایان از عموم خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد که همواره در امور خیرخواهانه یاری گر بچه های مسجد بوده اند، قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای زدودن فقر از چهره جامعه شد.

پایان پیام/ 691