اجرای ۷ برنامه به مناسبت هفته «دفاع مقدس» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

اجرای ۷ برنامه به مناسبت هفته «دفاع مقدس» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
پاریاو از برگزاری هفت برنامه فرهنگی همزمان با هفته «دفاع مقدس» در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: هفته «دفاع مقدس» از روزهای پایانی شهریورماه آغاز می شود که یادآور آغاز جنگ تحمیلی کشورمان با رژیم بعث عراق است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: به منظور گرامی داشت یادو خاطره شهدا و همچنین رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، ویژه برنامه هایی در طول هفته «دفاع مقدس» در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم نیز در توان خود اقدام به پاسداشت هفته «دفاع مقدس» با برگزاری برنامه های مختلف کرده است.

 

پاریاو با اشاره به اینکه در طول هفته «دفاع مقدس» تعداد هفت برنامه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با زیارت قبور شهدا در عصر روز پنجشنبه 31 شهریور ماه آغاز و با برگزاری اردوی کوهنوردی در روز هشتم مهرماه خاتمه پیدا می کند.

 

وی اظهار کرد: همچنین در طول هفته «دفاع مقدس» برنامه هایی همچون شرکت در نماز جمعه، برگزاری جلسه قرآن کریم، برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» نیز با حضور پرشور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم ادامه داد: محفل خاطره گویی رزمندگان، مسابقه فوتبال و... از دیگر برنامه هایی است که به همت این کانون فرهنگی هنری در طول هفته «دفاع مقدس» برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691