برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در ۳۳ کانون فرهنگی مساجد فومن

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در ۳۳ کانون فرهنگی مساجد فومن

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
نیک‌انجام گفت: مراسم عزادارای ایام آخر ماه صفر در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: مراسم عزادارای ایام آخر ماه صفر در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت ازبعید از جمله برنامه‌های کانون‌ها در این ایام است افزود: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی و بصیرت افزایی برگزاری برنامه‌ها و استفاده از علما در مناسبت‌ها می‌تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای بشریت است و همه آحاد جامعه باید سیره پیامبر(ص) را الگو قرار دهند گفت: اگر چه نمی‌توانیم عین رسول خدا(ص) عمل کنیم، اما با توجه به سیره و روش آن بزرگوار می‌توانیم زندگی خود را بر اساس الگوی جامع زندگی آن حضرت تنظیم کنیم.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برپا می‌شود تصریح کرد: از هنرمندان برگزار کننده نمایش ویژه اربعین هم تجلیل به عمل می‌آید.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم فرهنگ اهل بیت (ع) را در زندگی‌های امروزی جاری و ساری کنیم.

پایان پیام/ 526