منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است

منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است

تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱
کاظمی با بیان اینکه منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است، گفت: هزینه کردن برای دین موجب بقای دین است و باید در این راستا کانون مساجد به عنوان خاکریز فرهنگی باید برای بقای دین و ماندگاری دین تلاش کند.

سید یحیی کاظمی مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد:  کانون مساجد کانونی مهم برای توسعه برنامه های فرهنگی و دینی است و تلاش برای در مسیر ولایت بودن باید از کانون مساجد نشات بگیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: همه ما مسلمانیم و باید مسئولیت پذیر باشیم و به ولایت وابستگی داشته و در مسیر رهبری و ولایت حرکت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام پایانی ماه صفر و رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) قرار داریم و تدبر در سبک زندگی اهل بیتی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

کاظمی گفت: هزینه کردن برای دین موجب بقای دین است و باید در این راستا کانون مساجد به عنوان خاکریز فرهنگی باید برای بقای دین و ماندگاری دین تلاش کند.

 

مدیر مسئول کانون مسجد جامع چالوس بر لزوم الگوگیری از ایشان در ادامه مسیر زندگی تأکید کرد و افزود: تدبر در سبک زندگی اهل بیت(ع) می‌تواند به عنوان تلنگری اساسی برای استواری گام‌ها و حرکت در مسیر زندگی الهی با الگوگیری از زندگی ائمه معصومین(ع) باشد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد کشور منشاء آثار و برکات فراوانی در سطح جامعه هستند و باید در همه ایام سخنان رهبری فصل الخطاب ما باشد و در این مسیر گام برداریم.

پایان پیام/ 175