پانزدهمین مرحله نذر قربانی با شعار «مهمان مادر» در سطح استان کرمانشاه اجرا شد

پانزدهمین مرحله نذر قربانی با شعار «مهمان مادر» در سطح استان کرمانشاه اجرا شد

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۱
حجت الاسلام کلات پور،گفت: پانزدهمین مرحله از رزمایش «مواسات و همدلی» به همت خیرین موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با شعار «مهمان مادر» در سطح استان کرمانشاه در بین کانون های مساجد اجرا شد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره اجرای طرح نذر قربانی در استان کرمانشاه،گفت: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه،افزود: گوشت قربانی با هماهنگی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و رابطان کانونی بین نیازمندان و روستا‌های اطراف که شناسایی شده اند با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح خاطر نشان کرد:حمایت از هموطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی است.

 

حجت الاسلام کلات پور،با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۳ مرحله قربانی مشارکتی با محوریت کانون‌های مساجد استان در راستای احیای سنت قربانی انجام گرفت ،تصریح کرد: ۱۵ مرحله با همکاری ۴۰ کانون مسجدی شهری، روستایی و حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه اجرا شد است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در این طرح  هزار و ۳۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان کرمانشاه توزیع شده است،اظهار کرد: در این مرحله هزار و ۳۰۰ بسته یک کیلو و نیمی گوشت قربانی بین نیازمندان محلات حاشیه‌نشین شهرستان کرمانشاه به مناسبت ماه ربیع الاول به ارزش ریالی این بسته های نذری چهار میلیارد ریال معادل ۴۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/ 712