برپایی موکب کانون «منتظران نور» جهرم در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم»

برپایی موکب کانون «منتظران نور» جهرم در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم»

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۱
نیکجو از برپایی موکب کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم بر اساس یک سنت دیرینه که هر سال انجام می شود، به برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» اقدام می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: موکب بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) برپا و به پذیرایی از شهروندان می پردازد.

 

وی بیان کرد: این برنامه امسال و برای یازدهمین سال متوالی در شهر جهرم برگزار می شود و شهروندان مسیر چند کیلومتری امامزاده «حسین (ع)» تا امزاده «فضل بن موسی (ع)» را پیاده روی می کنند.

 

نیکجو عنوان کرد: همچنین حدود یک صد موکب در مسیر پیاده روی برپا و به پذیرایی از شهروندان و محبان اهل بیت (ع) اقدام می کنند که موکب بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نیز از جمله این مواکب است.

 

وی با اشاره به اینکه در این موکب با نوشیدنی و آب معدنی از شهروندان پذیرایی می شود، اظهار کرد: موکب کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» روز سه شنبه پنجم مهرماه و همزمان با 30 صفر سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) پذیرایی شهروندان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به فعالیت پرشور بچه های مسجد در راه اندازی موکب و همچنین پذیرایی از شهروندان، گفت: این موکب در خیابان «بین الحرمین» روبه روی درب اصلی گلزار شهدای «رضوان» دایر شده است.

 

پایان پیام/ 691