فعالیت موکب «حضرت زهرا (س)» کانون «دوستان آسمانی» در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)

فعالیت موکب «حضرت زهرا (س)» کانون «دوستان آسمانی» در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۱
گواهیان از برپایی و فعالیت موکب «حضرت زهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در مناسبت های مختلف مذهبی اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از شهروندان می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: از جمله مناسبت هایی که هر سال به همت بچه های مسجد گرامی داشته می شود سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

 

وی بیان کرد: در این مناسبت علاوه بر برگزاری برنامه های عزاداری و سوگواری در این کانون فرهنگی هنری، موکب «حضرت زهرا (س)» نیز توسط بچه های مسجد راه اندازی می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: امسال نیز قصد داریم تا با راه اندازی این موکب به پذیرایی از شهروندان و عزاداران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اقدام کنیم که بچه های مسجد این روزها مشغول راه اندازی آن هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این موکب در نبش کوچه منتهی به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفته و قرار است با توزیع شربت، آب و... به پذیرایی از شرکت کنندگان در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» برپردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه موکب «حضرت زهرا (س)» هر سال در این مناسبت برپا می شود، گفت: به سبب قرار گرفتن کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم»، بچه های مسجد نیز با راه اندازی موکب پذیرایی شهروندان و شرکت کنندگان در این برنامه هستند.

 

به گزارش شبستان، پیاده روی «حرم تا حرم» همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، روز سه شنبه پنجم مهرماه از ساعت 15 و از آستان امامزاده «حسین (ع)» جهرم آغاز و به طرف امامزاده «فضل بن موسی (ع)» ادامه پیدا می کند.

پایان پیام/ 691