برگزاری آیین سوگواری دهه پایانی ماه صفر در مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

برگزاری آیین سوگواری دهه پایانی ماه صفر در مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱
قلی پور گفت: آیین عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر خوبی ها، حضرت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین درحال برگزاری است.

مسلم قلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز  عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر به مدت پنج شب در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین با اشاره به اینکه این مراسم همراه با سخنرانی و مرثیه خوانی برگزار شد، افزود: حجت الاسلام «خاتمی بیگدلی» در این مراسم به بیان معارف ناب اهل بیت (ع) پرداخته و «ابراهیمی»، «میرزاده» و «رضایی» از ذاکران اهل بیت (ع) به نوحه خوانی می پردازند.

 

وی بیان کرد: این آیین عزداری و سوگواری که از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور آغاز شده به مدت پنج شب و تا روز دوشنبه همزمان با شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ادامه پیدا می کند.

 

قلی پور با اشاره به اینکه این مراسم به میزبانی مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» در حال برگزاری است، اظهار کرد: ساعت برگزاری این آیین ۱۹ و ۴۵ دقیقه شب است.

 

وی در پایان از عموم شهروندان، بچه های مسجد و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در آیین سوگواری سالروز شهادت امام رضا (ع) دعوت کرد.

پایان پیام/ 691