تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان کانون مساجد کرمانشاه

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان کانون مساجد کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱
حجت الاسلام کلات پور،گفت:باید فرهنگ ايثار و شهادت، تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل (ره) و شهداي دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در بین جوانان کانون های مساجد و جامعه تشریح و تبیین شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته مقدس و برنامه های کانون های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس را با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری گرامی می دارند.

 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه ، افزود: رشادت و دلاوري اين مردمان در مبارزه با اسکتبار جهاني هيچ وقت از اذهان عموم پاک نخواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اگر جوانان و نوجوانان جامعه امروز با همان روحيه و خود باوري  دوران هشت سال دفاع مقدس پيش بروند کشورمان در بسياري عرصه ها در جهان پيشتاز خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام کلات پور،با اشاره به اینکه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش هیئت شهدای گمنام کانون‌های مساجد کرمانشاه در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان برگزار خواهد شد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه ، اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با مشارکت اعضای کانون‌های مساجد، برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس ،دیدار با برخی از خانواده شهدای استان، پرداختن به زندگینامه شهدا و وصیت‌نامه آنان و تولید محتوا در فضای مجازی از آن بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

 

 

پایان پیام/ 712