نشست بصیرتی عفاف و حجاب برگزار شد

نشست بصیرتی عفاف و حجاب برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱
فهیمه برخان گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون در این روزها، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب برای نوجوانان و جوانان مسجد بود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون در این روزها، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب برای نوجوانان و جوانان مسجد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: از آنجایی که این روزها دشمن مسئله عفاف و حجاب بانوان را نشانه گرفته است بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری این نشست اهمیت حفظ عفاف و حجاب را برای نسل امروز تبیین کنیم.

 

وی بیان کرد: در کنار برگزاری نشست بصیرتی، نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی نیز با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون راه اندازی شد.

 

برخان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی پوشش مناسب برای دختران و بانوان دانست و ابراز کرد: در این نمایشگاه سعی شد تا لباس های زیبای بومی که شایسته یک زن مسلمان که هنر دست این بانوان بود، نمایش داده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: یکی دیگر از تازه ترین فعالیت های کانون، توزیع لوازم التحریر و کفش بین دانش آموزان یتیم است.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا به ۱۰ نفر از ایتام این اقلام اهدا شد تا از این طریق به امر تحصیل آنها کمک شود.

 

برخان با یادآوری ویژه برنامه های پایان ماه صفر، اظهار کرد: همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری همراه با قرائت دعای ناحیه مقدسه برگزار شد.

 

وی در خاتمه برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شله زرد را از سایر برنامه های ویژه ایام پایانی صفر عنوان کرد.

پایان پیام/ 586