زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون «الزهرا (س)» زمزمه شد

زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون «الزهرا (س)» زمزمه شد

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱
حضوری گفت: زمزمه زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم زمزمه شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، برنامه های محتلفی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: زیارت مخصوص امام رضا (ع)، برنامه ای بود که به همت اهالی مسجد در شام شهادت حضرت رضا (ع) طنین انداز شد.

 

وی بیان کرد: این مراسم پیش از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار و پیش از این و در شب شهادت آن امام همام، آیین سوگواری و عزاداری به همت اهالی مسجد انجام شد.

 

حضوری عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم به بیان فضائل اهل بیت (ع) به ویژه وجود شریف حضرت رضا (ع) پرداخت و ذاکر اهل بیت (ع) نیز مرثیه سرایی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع)، آیین عزاداری و سوگواری به مدت پنج روز در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد و محبان اهل بیت (ع) در رثای این امام همام به سوگواری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم عنوان کرد: پیش از این نیز اقامه عزاداری ایام محرم و صفر به مدت 2 ماه در این کانون فرهنگی هنری با سخنرانی روحانیون و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شده است.

 

حضوری گفت: همچنین عزاداری هفتگی این کانون فرهنگی هنری ویژه نوجوانان مسجدی در این مدت پنجشنبه شب ها برگزار شده است.

پایان پیام/ 691