پنجمین دوره مسابقات «چهل‌چراغ رضوی» آغاز شد

پنجمین دوره مسابقات «چهل‌چراغ رضوی» آغاز شد

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام افکار از برگزاري پنجمين دوره جشنواره «چهل‌چراغ رضوي» با موضوع حفظ احاديث رضوي خبر داد و گفت: علاقه‌مندان با دريافت نرم‌افزار موبايلي مي‌توانند در اين مسابقه شرکت کنند.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام  «حسن افکار» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی، از آغاز اجرای پنجمین دوره جشنواره «چهل‌چراغ رضوی» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی و دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان سبزوار خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان ما با کلام و سیره اهل بیت (ع) بیش از پیش آشنا شوند، افزود: این جشنواره با محوریت حفظ احادیث رضوی به همت کانون های فرهنگی هنری شهرستان سبزوار برنامه ریزی و در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه دوره پنجم جشنواره «چهل چراغ رضوی» با نگاه متفاوت و دسترسی راحت عموم مردم به احادیث طراحی شده است، گفت: نرم افزار موبایلی این جشنواره نیز به همت اعضای کانون‌های مساجد راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام افکار با اشاره به اینکه جشنواره چهل‌چراغ رضوی تا دهه فجر ادامه دارد، ابزار کرد: نرم افزار موبایلی که برای این موضوع طراحی شده است، حاوی چهل حدیث از عالم آل محمد (ص) حضرت امام رضا (ع) است که علاقه مندان می‌توانند جهت بهره‌مند شدن از احادیث، نرم افزار را در تلفن همراه خود نصب و در مسابقات شرکت کنند.

 

بر پایه این گزارش: این نرم‌افزار دارای بخش آزمون است که علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه باید در این آزمون‌ها شرکت کنند. 

گفتنی است بچه های مسجد می توانند لینک شرکت در این مسابقه و آزمون را از اینجا دریافت کنند.

پایان پیام/ 9