برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی بچه های مسجد

برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱
ملیحه یونس زاده گفت: دوره های آموزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون و با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی آنها در حال برگزاری است.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون باب الحوائج (ع)، گفت: یکی از فعالیت های این کانون برگزاری دوره های آموزشی متنوع است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت افزود: در همین راستا دوره های آموزش هنر ویژه دختران و بانوان عضو کانون در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: این دوره ها شامل آموزش خیاطی و بافتنی است که شرکت اعضای کانون در این دوره ها زمینه کسب مهارت  های لازم و اشتغال آنها را فراهم می کند.

 

یونس زاده ادامه داد: آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی و حفظ بخش دیگری از فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت ابراز کرد: همچنین با توجه به مقوله حجاب و عفاف مسابقه حجاب با توجه به آیات سوره نور در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: از دیگر فعالیت های کانون، برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان است.

 

یونس زاده اضافه کرد: علاوه بر این نیز با حضور مشاور، دوره مهارت های زندگی شامل همسرداری و فرزند پروری برای بانوان عضو کانون برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت عنوان کرد: در برگزاری این دوره ها از ظرفیت جهادگران یکی از گروه های جهادی شهرستان استفاده شده است.

 

وی در خاتمه یادآور شد: دوره های آموزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون و با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی آنها در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586