دوره های آموزش هنر با هدف مهارت آموزی و اشتغال بچه مسجدی ها برگزار می‌شود

دوره های آموزش هنر با هدف مهارت آموزی و اشتغال بچه مسجدی ها برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱
زهرا کردستانی گفت: بزودی دوره های جدید آموزش هنر ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور مربیان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح تازه ترین فعالیت های کانون صدیقه الکبری (س)، گفت: به تازگی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی با مشارکت اعضای کانون در فضای بیرونی مسجد برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت افزود: در این نمایشگاه بانوان عضو کانون، آثاری هنری و غذاهای سنتی دست پخت خود را در معرض بازدید کنندگان قرار دادند.

 

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی این نمایشگاه، آشنایی عموم مردم با توانمندی های اعضای کانون و همچنین معرفی آثار آنها بود.

 

کردستانی ابراز کرد: در پایان نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی، از آثار برتر اعضای کانون با اهدای جوایز تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های این کانون، اجرای طرح کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان است.

 

وی با اشاره به این که طرح کمک مومنانه طی ۲ مرحله اجرا شد، اظهار کرد: در مرحله نخست تعداد ۳۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز تعداد ۶ بسته شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی توزیع شد.

 

کردستانی یادآور شد: طرح کمک مومنانه با اولویت خانواده های نیازمند محله و با حفظ کرامت انسانی آنها با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت اضافه کرد: همچنین دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و حفظ برای دختران و پسران عضو این کانون در حال برگزاری است.

 

وی عنوان کرد: در کنار این فعالیت ها دوره های آموزش زبان انگلیسی و ریاضی نیز ویژه دانش آموزان محله مسجد برگزار می‌شود.

 

کردستانی گفت: بزودی دوره های جدید آموزش هنر ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور مربیان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: دوره های آموزش هنر با هدف مهارت آموزی و اشتغالزایی اعضای کانون برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586