حمایت از دانش‌آموزان محروم و کمک به هیئت‌ها در ایام آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

حمایت از دانش‌آموزان محروم و کمک به هیئت‌ها در ایام آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام نظری از توزیع دو هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) خبر داد و گفت: بچه‌های مسجد حضرت قائم(عج) به هیئاتی که در این ایام ایستگاه صلواتی برپا می‌کنند، کمک می‌کند.

حجت الاسلام «حمید نظری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: در آستانه آغاز امامت حضرت مهدی(عج) این بسته های آموزشی توسط  قرارگاه جهادی کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهرستان شهریار بیان کرد: به مناسبت ایام آغاز امامت حضرت مهدی(عج) به هیئاتی که قرار است برای این ایام ایستگاه صلواتی راه اندازی نمایند، اقلامی همچون شکر و شربت اهدا می شود.

 

حجت الاسلام نظری  همچنین از توزیع بیش از یک هزار پرس غذای گرم به مناسبت هفته وحدت خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ بسته لبنیات نیز در روزهای اخیر میان اقشار محروم توزیع شد.

 

وی به برنامه های این کانون در موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: اعزام یک هزار مبلغ به مدارس و مساجد و برپایی نشست های مهدوی روزهای جمعه هر هفته، برگزاری جلسات امام شناسی و دعای ندبه، برگزاری اردو ویژه دانش آموزان از جمله برنامه های این کانون در حوزه مهدویت است. ضمن اینکه در ایام ماه محرم اقدام به اجرای طرح «محرم مهدوی» به منظور سوق عزاداری های ایام ماه محرم به سمت ترویج فرهنگ مهدویت کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهرستان شهریار در ادامه به برنامه های این کانون در زمینه حمایت از اقشار محروم اشاره و بیان کرد: در راستای حمایت از محرومان با مشارکت خیرین توانستیم برای تعدادی از جوانان در آستانه ازدواج جهیزیه تهیه کنیم و دو هزار دست لباس دخترانه و اسباب بازی به کودکان اهدا کردیم.

 

حجت الاسلام نظری افزود: ضمن کمک رسانی به نیازمندان منطقه شهریار این کانون با مشارکت خیرین به نیازمندان اقصی نقاط کشور هم خدمت رسانی می کند و در محورهای ازدواج، خدمات عمرانی، تعمیر منازل، ترک اعتیاد، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار خدمات گسترده ای ارائه می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود خاطر نشان کرد: در محور عمرانی یکی از برنامه های گروه جهادی این کانون، لوله کشی برای خانه های فاقد امکانات در منطقه صباشهر شهریار است و در این شرایط اقتصادی توانسیم در زمینه پرداخت اجاره بهای منزل به نیازمندان کمک کنیم.

 

پایان پیام/ 40