آغاز پانزدهمين دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در مسجد نصیرالملک

آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در مسجد نصیرالملک

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱
آيين افتتاحيه مرحله کشوري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان، با قرائت پيام آيت‌الله العظمي مکارم شيرازي شامگاه ۱۲ مهرماه در مسجد «نصيرالملک» شيراز برگزار مي‌شود.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مسجد نصیر الملک شیراز در استان فارس یکی از زیباترین مساجد دنیای اسلام است که در فهرست آثار ملی نیز به ثیت رسیده است و این روزها میزبان آغاز به کار یکی از رویداد های مهم قرآنی کشور شده است.


مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور مسئولان کشوری و استانی، پیشکسوتان، اساتید، فعالان و موسسه های قرآنی استان فارس شامگاه 12 مهرماه با قرائت پیام مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله «ناصر مکارم شیرازی» در این مسجد آغاز به کار می کند.

 

بر پایه این گزارش: در این مراسم «حمید مجیدی مهر»، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامورخیریه کشور و «مجتبی میرزائی نسب»، دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشور حضور یافته و سخنرانی می کنند.


نوحه خوانی و مرثیه سرایی شهادت امام حسن عسکری (ع)، تجلیل از خانواده های شهدای امنیت، پخش نماهنگ معرفی شهر شیراز، پخش تیزر مسابقات و اجرای تواشیح و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان فارس از برنامه های پیش بینی شده مراسم افتتاحیه مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان است.

پایان پیام/ 9