اجرای فعالیت های موسسات در چارچوب ضوابط اعتبارات جدول ۱۷ یک ضرورت است

اجرای فعالیت های موسسات در چارچوب ضوابط اعتبارات جدول ۱۷ یک ضرورت است

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی اجرای فعالیت های موسسات در چارچوب ضوابط اعتبارات جدول ۱۷ یک ضرورت دانست و گفت: موسسات باید در چارچوب ضوابط اعتبارات جدول ۱۷ طرحی را که ارائه داده اند، اجرایی کرده و فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۲ مهرماه)، نشست کمیته بررسی اعتبارات جدول ۱۷ در جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معاونین و مدیران موسسات ارائه کننده طرح در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، اجرای فعالیت های موسسات در چارچوب ضوابط اعتبارات جدول ۱۷ یک ضرورت دانست و گفت: موسسات باید در چارچوب ضوابط اعتبارات  این جدول طرحی را که ارائه داده اند، اجرایی کرده و فعالیت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: رویکرد ما در اعطای اعتبارات جدول ۱۷ اختصاص این مهم به موسسات توانمند است.

 

وی ضمن تشکر از موسساتی که طرح های خود را اجرا کرده اند، تصریح کرد: موسسات باید مطابق ضوابط اعتبارات جدول ۱۷  طرحی که ارائه داده اند، فعالیت کنند.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی باید بر افکار عمومی تاثیرگذار باشد و رویداد بزرگی را رقم بزنند تا بازخورد خوبی در بین عوام مردم داشته باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: طبق قوانین باید موسسات طرح های ارائه داده شده خود را اجرایی کنند.

 

وی تصریح کرد: از طریق همگرایی و هم افزایی نهادهای مختلف با این اداره کل، قطعا عملکرد خوب و مثبتی در حوزه فرهنگ و هنر منطقه رخ خواهد داد.

 

مسلمی مهنی یادآور شد: اعتبارات جدول ۱۷ به منظور انجام کار فرهنگی برای مردم است بنابراین باید زیر ساخت موسسات قوی باشد و کلیه برنامه های اجرایی آنها برای مردم دیده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه انجام کار فرهنگی در ارتقای سطح فرهنگ منطقه را تاثیرگذار دانست و گفت: جشنواره رضوی به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی بزودی در جنوب کرمان اجرا می شود.

پایان پیام/ 586