حضور نزدیک به ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز

حضور نزدیک به ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱
میرزایی نسب گفت: از بین ۱۵ هزار نفر از شرکت کنندگان در مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» حضور داشتند، نزدیک به ۱۵۰ نفر در ۲ بخش خواهران و برادران ۱۶ تا ۳۰ سال در مرحله کشوری که در شیراز برگزار می شود، حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مجتبی میرزایی نسب، امشب سه شنبه (12 مهر) در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» که در مسجد «نصیرالملک» شیراز برگزار شد، گفت: این مسابقات قرآنی در سه دوره گذشته در شهر مشهد برگزار شد و خاطرات خوبی برای اهالی این مسابقات به جای گذاشت.

دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» اظهار کرد: دغدغه برگزاری این مسابقات را در یک استان دیگر داشتیم که استان های دیگر هم بتوانند نقش آفرینی کنند و لطف خداوند شامل حال ما شد که استان فارس این کار را پذیرفت.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی و قرآنی در شیراز به خوبی حمایت کردند و امیدوارم سال های دیگر هم شاهد چنین برنامه هایی باشیم و از بین 15 هزار نفر از شرکت کنندگان در مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» حضور داشتند، نزدیک به 150 نفر در 2 بخش خواهران و برادران 16 تا 30 سال در مرحله کشوری که در شیراز برگزار می شود، حضور یافتند.

میرزایی نسب با اشاره به اینکه دوره کشوری این مسابقات بخش خواهران در 2 بخش قرائت تحقیق و حفظ کل و همچنین در بخش برادران در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اذان برگزار می شود، یادآور شد: طی 2 روز این مسابقات در خدمت 16 نفر از استادان بین المللی هستیم.

پایان پیام/ 130