کانون های مساجد جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) به جشن و سرور نشستند

کانون های مساجد جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) به جشن و سرور نشستند

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: آیین جشن و سرور سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، غرق در شور، شعف و شادی هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: آیین های جشن و سرور در سالروز این مناسبت فرخنده، همراه با برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» این آیین با سخنرانی امام جماعت مسجد و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد و بچه های مسجد در به مناسبت نهم ربیع الاول به جشن و سرور نشستند.

 

نعمت اللهی همچنین با اشاره به برگزاری آیین جشن نهم ربیع الاول در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» گفت: این آیین شب گذشته و با سخنرانی حجت الاسلام «دست داده» امام جماعت مسجد و مولودی خوانی «علیرضا عطایی» ذاکر اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز در سالروز به امامت رسید حضرت صاحب الامر (عج) به جشن و سرور پرداخته و در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» طبق یک سنت ۵۰ ساله این مناسبت فرخنده را گرامی داشتند.

 

وی ادامه داد: این مراسم باحضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد و «فصاحت» کارشناس مذهبی به سخنرانی پرداخت و «بهمن زادگان» مدیر این کانون فرهنگی هنری مدیحه سرایی کرد.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: همچنین در کانون های فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، «شهید مطهری»، «امام موسی کاظم (ع)»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام صادق (ع)»، «منتظران نور» و دیگر کانون های فرهنگی هنری مستقر در روستاهای بخش «کردیان» و «سیمکان» آیین های جشن و سرور همزمان با نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شده است.

 

وی در پایان اظهارکرد: این آیین که شب گذشته برگزار شده امشب نیز در برخی دیگر از کانون های فرهنگی هنری ادامه پیدا می کند.

پایان پیام/ 691