تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند

تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱
سلیمی با اشاره به اینکه برای نسل جدید خود باید جا بیندازیم که قرآن معتبرترین سند بالادستی کائنات و حاوی بایدها و نبایدهای زندگی است، گفت: تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند.

عباس سلیمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همه انسان ها در معرض تهدید جدی شیطان و شیاطین روزگار قرار دارند و برای مصونیت فرزندان معصوم خود باید به دنبال راهی برای مصونیت فرهنگی و تربیتی باشیم.

استاد و قاری قرآن افزود: امام صادق (ع) فرموده اند که هر جوان و نوجوان با ایمانی که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون وی عجین می شود و ما اگر بخواهیم نسل جدید ما از شیاطین جن و انس در امان باشند باید قرآن را نه فقط در قرائت که در مفاهیم و آموزه های قرآن به آنها بشناسانیم تا بدانند که قرآن نقشه راه زندگی است‌.

وی اضافه کرد: برای نسل جدید خود باید جا بیندازیم که قرآن معتبرترین سند بالادستی کائنات و حاوی بایدها و نبایدهای زندگی است و برای سعادت و خوشبختی در زمینه های مختلف باید با قرآن به عنوان عصاره تمام کتب آسمانی آشنا شود.

سلیمی تاکید کرد: تدبر در قرآن و استخراج سبک زندگی اسلامی برای نسل نوجوان و کودکان و جوانان با ایجاد مسابقات قرآنی و با تشویق و دادن جایزه و ... شوق آنها را تشویق کنیم و آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه آن را ادامه دهند و تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند.

پایان پیام/ 664