جشن‌های هفته وحدت در بیش از ۸۰ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

جشن‌های هفته وحدت در بیش از ۸۰ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: بیش از ۸۰ مسجد و ۱۵ هیئت مذهبی جشن‌های هفته وحدت را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه وحدت و برادری واژه بسیار زیبایی است که پیامبر رحمت و دیگر انبیای الهی برای بشر به ارمغان آوردند افزود: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی فرموده اند؛ «از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش بفرمان باشید»؛ زیرا اطاعت از رهبری مایه «وحدت امت اسلام» است.

 

وی با بیان اینکه هر زمان که مسلمانان با هم اتحاد داشته‌اند و به هم یاری رساندند، دشمنان را مغلوب کرده و بر آنان پیروز شدند، گفت: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش دارند با ایجاد تفرقه و از بین بردن انسجام و وحدت بین مسلمانان به اهداف پلید خود دست یابند که در این راستا امت اسلامی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همبستگی است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ویژه برنامه‌هایی توسط این نهاد در شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: بیش از 80 مسجد و 15 هیئت مذهبی جشن‌های هفته وحدت را برگزار می‌کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اعزام 50 مبلغ و 30 مداح به مساجد و هیئات مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن در خانه‌های قرآنی و مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های خیابانی و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های ما در هفته وحدت است که کلیه این برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/ 526