«فهما» به دغدغه مندی افراد برنامه ریز برای کانون ها کمک شایانی می کند

«فهما» به دغدغه مندی افراد برنامه ریز برای کانون ها کمک شایانی می کند

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸
پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی مساجد برنامه های مفید و ارزشمندی اجرا می کنند، گفت: «فهما» به دغدغه مندی افرادی که برای کانون ها برنامه ریزی می کنند و می خواهند این فعالیت ها تداوم داشته باشد، کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» در نشست با معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در یاسوج، گفت: بنده و همکاران خدمت به مسجد را وظیفه خود می دانیم و همکاری های لازم را با مجموعه ستاد کانون های استان خواهیم داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کار در هر برهه ای از زمان در مساجد را مثل نمازهای یومیه واجب دانست و اظهار داشت: برنامه های کانون های فرهنگی و هنری باید بتواند نوجوانان و جوانان را جذب مساجد کند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت طرح ملی «فهما» به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موثر است، اضافه کرد: «فهما» طرح خوبی است که کانون های مساجد می توانند فعالیت های خود را جهت مستندسازی و استفاده از تجربیات همدیگر به اشتراک بگذارند.

 

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی مساجد برنامه های مفید و ارزشمندی اجرا می کنند، ادامه داد: فهما به دغدغه مندی افرادی که برای کانون ها برنامه ریزی می کنند و می خواهند این فعالیت ها تداوم داشته باشد، کمک شایانی می کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کانون های فرهنگی این استان را خلاق و فعال دانست و یادآور شد: این استان می تواند ظرفیت های کشوری را با دانسته های خود عجین کرده و طرح نویی ارائه دهد.

پایان پیام/ 82