مساجد شهر «قطب آباد» جهرم میزبان جشن میلاد پیامبر مهربانی ها (ص)

مساجد شهر «قطب آباد» جهرم میزبان جشن میلاد پیامبر مهربانی ها (ص)

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱
آیین های جشن و سرور میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور ارادت مندان به خاندان اهل بیت (ع) در شهر «قطب آباد» شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مساجد شهر «قطب آباد» شهرستان جهرم در سالروز میلاد آخرین فرستاده خداوند (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع)، میزبان ارادت مندان و دوستداران حضرتش با برگزاری آیین های جشن و سرور هستند.

 

مسجد «خاتم الانبیا (ص)» شهر «قطب آباد» در سالروز ولادت این 2 خورشید عالم تاب با برگزاری آیین جشن و سرور میزبان محبان اهل بیت (ع) است؛ این مراسم امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

همچنین آیین دیگری در مسجد «الغدیر» و محل اقامه نماز جمعه شهر «قطب آباد» همزمان با اقامه نماز دشمن شکن جمعه برگزار می شود.

 

در این مراسم ذاکران اهل بیت (ع) با نوای زیبای مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف پیامبر مهربانی ها (ص) و رئیس مذهب جعفری (ع) به جشن و سرور می پردازند.

 

بر اساس این گزارش مراسم دیگری نیز شب گذشته و همزمان با شب ولادت این 2 گوهر گیتی در مسجد «الزهرا (س)» برگزار و سخنران مجلس به بیان فضائل این بزرگواران پرداختند.

پایان پیام/ 691