آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان با هفته وحدت برگزار شد

آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان با هفته وحدت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱
زینب رئیسی گفت: آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور اهالی روستا برگزار شد.

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون شهدای دوبنه، گفت: آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور اهالی روستا برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دوبنه جیرفت در این باره، افزود: در این آئین پس از تلاوت قرآن کریم بخشی از فعالیت های کانون در قالب یک فیلم کوتاه به نمایش گذاشته شد.

 

وی بیان کرد: با توجه به این که استفاده نادرست از فضای مجازی می تواند آسیب هایی برای کودکان و نوجوانان داشته باشد بنابراین موضوع سخنرانی را به تشریح آسیب های فضای مجازی اختصاص دادیم.

 

رئیسی ابراز کرد: در پایان از شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت تابستانی با اهدای جوایزی تجلیل شد تا با این اقدام زمینه جذب بیشتر آنها به فعالیت های مسجد محور کانون فراهم شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دوبنه جیرفت با یادآوری این مطلب که از مربیان این طرح نیز تجلیل شد، عنوان کرد: پشتیبانی مالی برنامه های طرح اوقات فراغت تابستان را آقایان یدالله سالاری از خیرین و علی مروجی نائب رئیس شورای اسلامی روستای دوبنه که هر ۲ نفر از ارکان کانون هستند، بر عهده داشتند.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما از برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجد محور کانون، تربیت دینی و غنی سازی اوقات فراغت آنها بود.

پایان پیام/ 586