مسابقه کتابخوانی «پیامبر مهربانی(ص)» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «پیامبر مهربانی(ص)» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱
مسابقه کتابخوانی «پیامبر مهربانی(ص)» در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال و با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» در سطح کشوری برگزار می‌شود.

«علی‌اکبر روحی گل‌خطمی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی و کتابخوانی «پیامبر مهربانی(ص)» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و به همت کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» برگزار می شود.

 

مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» ادامه داد: منبع این مسابقه در بخش کودک و نوجوان کتاب «یک پنجره خورشید» و در بخش بزرگسالان کتاب «تفسیر سوره محمد(ص)» نوشته استاد قرائتی است؛ علاقمندان می توانند تا 29 مهرماه ویژه بزرگسالان نسبت به شرکت در این رقابت فرهنگی اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه ای از جوایز متبرک و فرهنگی رضوی برای برندگان این مسابقات پیش بینی شده است، گفت: علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت رایگان کتاب ها به سايت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانیWww.m-ketab.ir  مراجعه کنند.

 

روحی تصریح کرد: به منظور برگزاری سلسه مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با محوریت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی تا کنون 14 مسابقه در سطح کشوری برگزار شده است.

 

 


 

پایان پیام/ 9