پویایی کانون های مساجد در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال است

پویایی کانون های مساجد در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال است

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱
ذاکری گفت: پویایی کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال در این کانون هاست.

مجتبی ذاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: حرکت در مسیر منویات رهبری و رفع دغدغه های رهبری در بخش های مختلف  یکی از وظایف مهم کانون مساجد است که با قوت وارد کار شده و امیدواریم با استفاده از توان نیروهای جوان موفق عمل شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه افزود: کانون های مساجد به عنوان پایگاه‌های مردمی با اتصال به مسجد، روح معنویت و ایمان را درکالبد فعالیت‌های خویش می دمد تا به سمت تعالی حرکت کرده و زمینه ساز تعالی برای به مسجدی ها و جامعه باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گلوگاه تاکنون موفق به ثبت 24 کانون فرهنگی هنری شده است و تلاش داریم تا نقش فراگیر کانون ها برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری در نقاط مختلف مشهود باشد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی گلوگاه اضافه کرد: تعداد 9 کانون در نقاط شهری و 15 کانون در نقاط روستایی مشغول به فعالیت هستند که تلاش شده تا گروههای مختلف مردمی در این کانون ها حضور داشته باشند.

 

ذاکری گفت: رهنمودهای رهبری همواره چراغ راه ما در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی و جامعه است و در کانون مساجد هم باید با دغدغه مندی در این بخش

 

وی افزود: پویایی کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال در کانون هاست.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه یادآور شد: توسعه فعالیت های مسجدی با محوریت و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری و همراهی پایگاه بسیج موجب رشد کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواهد شد و باید در این راستا تلاش شود.

پایان پیام/ 175