موکب بچه های مسجد امام علی (ع) در میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) راه اندازی شد

موکب بچه های مسجد امام علی (ع) در میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱
یونس میجانی گفت: به همت نوجوانان و جوانان مسجد امام علی (ع) به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) موکب راه اندازی شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: به همت نوجوانان و جوانان مسجد امام علی (ع) به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) موکب راه اندازی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این موکب در مقابل درب ورودی مسجد راه اندازی شده و یکی از برنامه های آن، پخش مولودی بود.

 

وی ابراز کرد: نوجوانان و جوانان مسجد امام علی (ع) با شور و شوق در این موکب به عنوان خادم نبی اکرم (ص) از مردم پذیرایی کردند.

 

میجانی اظهار کرد: همچنین هم زمان با این شب فرخنده جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: امام جماعت مسجد در این جشن، به بیان فضائل پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع) پرداخته و بر لزوم وحدت مسلمانان تاکید کردند.

 

وی یادآور شد: در آستانه ورود به هفته وحدت فضای داخلی و بیرونی مسجد با پرچم های رنگی منقش به نام مبارک پیامبر (ص) و امام صادق (ع) آذین بندی شد.

 

میجانی با اشاره به تعامل خوب بچه های مسجد امام علی (ع)، عنوان کرد: جا دارد از پایگاه های مقاومت بسیج امام علی (ع) و ریحانه النبی (س) که همواره در اجرای برنامه های فرهنگی با ما همکاری دارند، تشکر کنم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج فرهنگ نبوی دانست و تاکید کرد: مناسبت های مذهبی بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) است و ما همواره سعی کرده ایم تا از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

پایان پیام/ 586