انجام فعالیت های اقتصادی با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

انجام فعالیت های اقتصادی با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱
فرزاد میرشکاری گفت: یکی از رویکردهای کانون فاطمه ها در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انجام فعالیت های اقتصادی است که به تحقق این مهم کمک کند.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: یکی از رویکردهای کانون فاطمه ها در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انجام فعالیت های اقتصادی است که به تحقق این مهم کمک کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: در این راستا تاکنون ایده های خلاقانه بسیاری اجرا شده و یکی از این ایده ها، فروش محصولات درختان نخل است.

 

وی بیان کرد: قصد داریم از طریق انعقاد قرارداد با سایتی به نام با سلام برای فروش محصولات مرتبط با نخل همچون خرما، شیره خرما، دوشاب و مستوک اقدام کنیم.

 

میرشکاری با اشاره به این گسترش فعالیت های اقتصادی کانون فاطمه ها، ابراز کرد: نخل درآمد زایی دارد و ما در نظر داریم بزودی ۱۰۰ هزار سبد محصولات درختان نخل را به کشور عمان ارسال کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج عنوان کرد: ما تاکنون با استفاده از نخل، ایده های اقتصادی و کتابخانه ای را پیش برده ایم و سایر مناطق همچون مناطق بلوط نشین می توانند با الگوبرداری از پروژه های این کانون به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اقتصادی بپردازند.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما استفاده از ایده های خلاقانه برای ترویج فرهنگ و کتاب و کتابخوانی و ارائه الگو برای سایر مناطق کشور است.

پایان پیام/ 586