برگزاری کارگاه قصه‌گویی ویژه کودکان در کانون آدینه نهبندان

برگزاری کارگاه قصه‌گویی ویژه کودکان در کانون آدینه نهبندان

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱
علیرضایی گفت: برنامه قصه‌گویی داستان‌های قرآن کریم با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید در کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار شد.

علی‌اکبر علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری آدینه در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برنامه های مختلفی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از نمازگزاران نماز جمعه و برنامه قصه گویی برای کودکان و نوجوانان را برگزار کرد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري آدینه افزود: زندگی امامان، سرشار از درس هایی آموزنده است و لازم است کودکان با بزرگان دین آشنا شوند تا از اخلاق و رفتار خوب آنها الگو بگیرند.

 

وی ادامه داد: برنامه قصه‌گویی داستان‌های قرآن کریم با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید در کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار شد.  

 

علیرضایی با بیان اینکه داستان‌های قرآنی الگویی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری است چراکه یک سوم قرآن قصص و سرگذشت ها هستند، افزد: در برنامه قصه گویی ارتباط پیامبر با کودکان به زبانی ساده، شیرین ارائه گردد، تا برای کودکان جذاب و دلنشین باشد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري آدینه زبن قصه را یکی از ابزارهای موثر نوجوانان به جذب مسجد عنوان کرد و گفت: همچنین یکی از موفقیت های قرآن؛ هنری بودن و داستانی بودن آن است.

 

وی تعداد اعضای کانون آدینه را ۱۶۰ عضو برشمرد و گفت: این کانون در سومین رویداد ملی فهما در رواق قلم موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده است.

پایان پیام/ 575