اسباب بازی عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان اهل سنت

اسباب بازی عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان اهل سنت

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱
محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با هفته وحدت این بسته های هدیه شامل اسباب بازی و اقلام خوراکی همچون بیسکویت، آدامس، شکلات و لواشک به کودکان اهل سنت تقدیم شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب گفت: به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، هدایایی به کودکان اهل سنت تقدیم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در این باره، افزود: این هدایا شامل اسباب بازی و اقلام خوراکی همچون بیسکویت، آدامس، شکلات و لواشک بود‌.

 

وی بیان کرد: این اقدام در راستای حفظ وحدت شیعه و سنی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، صورت گرفت.

 

جبالبارزی ابراز کرد: همچنین با مشارکت کانون خادمیاران رضوی شهرستان و بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع)، جشن باشکوهی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: از برنامه های این جشن می توان به سخنرانی، مولودی خوانی و اهدای جوایز به اسامی محمد و صادق اشاره کرد.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) اجرای طرح اطعام بود که در این راستا تعداد ۱۵۰ پرس غذای گرم توزیع شد.

 

جبالبارزی در خاتمه با اشاره به هدف از اجرای ویژه برنامه های هفته وحدت، عنوان کرد: هدف ما از اجرای این ویژه برنامه ها، ترویج سیره نبوی بود.

پایان پیام/ 586