کار ویژه مباحث حوزه زن و خانواده در کانون‌های مساجد شکل می‌گیرد

کار ویژه مباحث حوزه زن و خانواده در کانون‌های مساجد شکل می‌گیرد

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، در نشست هم‌اندیشی با مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، از تشکیل کار ویژه زن و خانواده در آینده نزدیک این ستاد خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، دومین روز از نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور امروز یکشنبه 24 مهرماه در محل مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

 
بر پایه این گزارش: در بخش شامگاهی روز دوم این نشست هم اندیشی، حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده»، طی سخنانی گفت: طی دو روز برگزاری این هم‌اندیشی، مباحث متعددی پیرامون مسجد و خدمت به خانه‌های خدا مطرح و جلسات و کارگاه‌های مختلفی برگزار شد. 
 
 
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، با اشاره به اهمیت بحث زن و خانواده گفت: اولین مفهوم بعد از شنیدن نام زن برای ما، نام حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است، ما از مفهوم زن، معنای طهارت، حرمت و مادر بودن را میفهمیم. 
 
وی گفت: دشمن امروز در تلاش است تا به همین مفاهیم حمله کند، لذا در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کارویژه ای را برای مباحث مربوط زن و خانواده خواهیم داشت. 
 
حجت الاسلام و المسلمین خداداده، در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف مساله ای است که در عرصه های متعدد می‌تواند زمینه ساز گسترش همکاری ها در راستای تحقق اهداف کانون‌های مساجد باشد. 
 
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: از سوی دیگر ایفای نقش ستادی از اهمیت بسزایی برخوردار است، علاوه بر این در بحث کانون‌ها باید به مثابه یک سنگ صبور باشیم  و با اعضای کانون‌ها در ارتباط باشیم. 
 

پایان پیام/ 9