تحقق وحدت میان اهل تسنن و تشیع در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تحقق وحدت میان اهل تسنن و تشیع در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱
ترابفرد گفت: کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم در راستای تقویت همدلی و اتحاد میان آحاد جامعه به ویژه اهالی شیعه و سنی تلاش کرده تا محدودیت میان مسلمانان زمینه ای در ایجاد شکاف و فاصله در امت اسلام ایجاد نشود.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: رهبری انقلاب (مدظله العالی) در فرمایش خود بر وحدت میان تشیع و تسنن بارها تاکید کردند و در روزهای گذشته نیز ایشان در این زمینه فرمودند «آن چیزی که امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم مسئله‌ مذهبی است؛ شیعه و سنی».

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم افزود: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت تحقق آن در جامعه، مسیر رشد و تعالی را در پی دارد که کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این راستا نقش و وظیفه مهمی دارند.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» نیز در راستای تقویت همدلی و اتحاد میان آحاد جامعه به ویژه اهالی شیعه و سنی تلاش کرده تا محدودیت میان مسلمانان زمینه ای در ایجاد شکاف و فاصله در امت اسلام ایجاد نشود.

 

ترابفرد عنوان کرد: این مهم در سالروز پیامبر مهربانی ها (ص) و به مناسبت هفته «وحدت» در این کانون فرهنگی هنری تجلی پیدا کرد تا زمینه ای برای حضور بیشتر نوجوانان اهل تسنن در مسجد مهیا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با دعوت از نوجوانان مسجدی اهل تسنن و خانواده آنان که بعضاً از اتباع خارجی ساکن شهرستان هستند صورت گرفت و با حضور در جشن میلاد پیامبر خوبی ها (ص)، این جشن به صورت مشترک و در راستای تحقق فرامین رهبری انقلاب (مدظله العالی) برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: نوجوانان اهل تسنن با عضویت در این کانون فرهنگی هنری در برنامه ها وفعالیت های آن حضور یافته و در کنار سایر بچه های مسجد به فعالیت در عرصه های دینی ومذهبی می پردازند.

پایان پیام/ 691