بچه مسجدی های کانون «دوستان ‌آسمانی» در محفل انس با قرآن کریم شرکت کردند

بچه مسجدی های کانون «دوستان ‌آسمانی» در محفل انس با قرآن کریم شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱
گواهیان گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: این محفل نورانی با حضور قاریان مطرح شهرستان و با حضور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه بچه های مسجد با برگزاری محفل انس با قرآن کریم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند، افزود: در این محفل جمع کثیری از قرآن دوستان شرکت کرده و ازشنیدن صوت زیبای  قاریان برجسته استانی لذت بردند.
 

وی با اشاره به اینکه همچنین در این محفل قرآنی حافظان نوجوان قرآن کریم نیز به تلاوت آیات نور پرداختند، اظهار کرد: این محفل قرآنی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری اقدامات خوبی در زمینه پرورش استعدادهای قرآنی انجام داده است، عنوان کرد: تربیت حافظان قرآن کریم و برگزاری دوره های قرآنی از جمله حفظ مفاهیم قرائت و تفسیر از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در زمینه قرآن کریم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت برای قاریان نوجوان، برگزاری جلسات تخصصی قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرائت قرآن کریم را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این کانون یاد کرد و افزود: این طرح بستری مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از میان نوجوانان است.

 

پایان پیام/ 691