بزرگداشت شهدای مدافع امنیت لارستان در کانون «امام علی (ع)»

بزرگداشت شهدای مدافع امنیت لارستان در کانون «امام علی (ع)»

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱
اخوت از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد ۲ شهید مدافع امنیت «بیرم» در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» لارستان خبر داد.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور پاسداشت مقام شهدا به ویژه 2 شهید مدافع امنیت شهرستان لارستان که در روزهای گذشته به دست اشرار به فیض رفیع شهادت نائل آمدند، آیینی به همت کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» لارستان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: این آیین با عنوان محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای مدافع امنیت لارستان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» این شهرستان برگزار می شود.

 

وی به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز سه شنبه 26 مهرماه از ساعت پنج و نیم عصر همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» لار برگزار می شود.

 

اخوت در پایان با گرامی داشت مقام شهدا و بزرگداشت دلیرمردی ها و رشادت های آن گلگون کفنان به لزوم ترویج مکتب شهادت توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و تبیین دلاورمردی های شهیدان در عرصه جهاد، استقامت و ایثار را از جمله ضرورت های جامعه امروز برشمرد.

 

به گزارش شبستان، سحر گاه روز جمعه 22 مهرماه در پی درگیری ۲ اغتشاشگر حین شعار نویسی با گشت بسیج بیرم «نورالدین جنگجو» از نیروهای سپاه پاسداران و طلبه بسیجی «احمدرضا عرفانی نیا» از بسیجیان بیرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

این مأموران هنگام رو به رو شدن با این ۲ نفر که در حال نوشتن شعارهای هنجارشکنانه بودند اقدام به تعقیب آنان کرده که در این عملیات ۲ متهم اقدام به تیراندازی با اسلحه کمری کلت به سمت مدافعان امنیت کردند که منجر به شهادت این ۲ نفر شد.

 

پایان پیام/ 691