۲۰۰ بسته مواد غذایی به همت اعضای کانون «شهید رحمانیان» جهرم به دست نیازمندان رسید

۲۰۰ بسته مواد غذایی به همت اعضای کانون «شهید رحمانیان» جهرم به دست نیازمندان رسید

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱
حضوری گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم توزیع شد.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همواره کمک به محرومان و نیازمندان از جمله تاکیدات بزرگان دین بوده و در این زمینه نیز احادیث و سخنان متعددی از ائمه معصومین (ع) بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهید رحمانیان» نیز به پا خواسته تا گامی هر چند کوچک در تحقق فرامین رهبر انقلاب و کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت بر دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته نیز تهیه برخی اقلام با مساعدت خیراندیشان در این کانون فرهنگی هنری انجام شده است، عنوان کرد: در این زمینه تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و گروه های هدف توزیع شد.

 

ترابفرد به محتوای این بسته ها اشاره کرد و اظهار داشت: برنج، روغن، نخود، لوبیا، گوشت و غیره محتوای این بسته ها را شامل می شود که هر بسته به ارزش ریالی هشت میلیون ریال تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: بسته های معیشتی با یاری خیران و همچنین ۲۰۰ بسته گوشت نیز به همت خیران، اهالی مسجد و  اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» در پایان با قدردانی از همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت، تداوم این طرح و خدمت رسانی به نیازمندان را در گرو همت آنان دانست.

 

به گزارش شبستان، هر سال و در چند مرحله به همت اهالی و بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری بسته های مواد غذایی، لوازم تحریر، جهیزیه و غیره تهیه و به دست نیازمندان و خانواده های محروم تحت پوشش می رسد.

 

پایان پیام/ 691