اردوی یک شب در مسجد برگزار شد

اردوی یک شب در مسجد برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱
یونس میجانی گفت: اردوی یک شب در مسجد به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اردوی یک شب در مسجد به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در این باره، افزود: طبق تفاهمنامه همکاری که با دبستان پسرانه آدینه، این اردو به میزبانی کانون برگزار شد.

 

وی بیان کرد: این اردو با حضور ۱۸ نفر از دانش آموزان پایه ششم دبستان پسرانه آدینه از ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه تا ساعت ۱۱ صبح امروز  برگزار شد.

 

میجانی ابراز کرد: دانش آموزان پس از طی مراحل پذیرش توسط کانون امام علی (ع) در شبستان فوقانی مسجد اسکان داده شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در تشریح برنامه های این اردو، ادامه داد: دانش آموزان در نماز جماعت مغرب و عشا شرکت کردند.

 

وی اظهار کرد: سپس کلاس آموزش صحت قرائت نماز با حضور مهدی امیری مسئول دارالقرآن المهدی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد.

 

میجانی اضافه کرد: مسابقات فوتبال، شطرنج، تیراندازی، اجرای پانتومیم و پخش انیمیشن برخی دیگر از برنامه های این اردو بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با اشاره به حضور دانش آموزان در نماز جماعت صبح، یادآور شد: کلاس های قصه گویی و اخلاق اسلامی برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلاس تقویتی ریاضی، فارسی و علوم برای دانش آموزان برگزار شد و در پایان  به رسم یادبود به آنها هدایایی تقدیم شد.

 

میجانی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این اردو، پیوند و انس بیشتر دانش آموزان با مسجد و آشنایی با فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بود.

پایان پیام/ 586