آیین «شبی با شهدا» در کانون‌ ‌«امام علی (ع)» لارستان برگزار شد

آیین «شبی با شهدا» در کانون‌ ‌«امام علی (ع)» لارستان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱
آیین «شبی با شهدا» با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت شهر «بیرم» در کانون فرهنگی هنری ‌«امام علی (ع)» لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ۲ شهید مدافع امنیت شهر «بیرم» لارستان، آیین «شبی با شهدا» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» لارستان برگزار شد.

 

در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده و عوامل سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، بنیاد شهید، کمیته امداد، حوزه علمیه، ستاد نمازجمعه لارستان و آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان برگزار شد، قاریان قرآن کریم به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

این آیین به منظور پاسداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای مدافع امنیت لارستان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» این شهرستان برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان، سحر گاه روز جمعه ۲۲ مهرماه در پی درگیری ۲ اغتشاشگر حین شعار نویسی با گشت بسیج بیرم «نورالدین جنگجو» از نیروهای سپاه پاسداران و طلبه بسیجی «احمدرضا عرفانی نیا» از بسیجیان بیرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

این مأموران هنگام رو به رو شدن با این ۲ نفر که در حال نوشتن شعارهای هنجارشکنانه بودند اقدام به تعقیب آنان کرده که در این عملیات ۲ متهم اقدام به تیراندازی با اسلحه کمری کلت به سمت مدافعان امنیت کردند که منجر به شهادت این ۲ نفر شد.

پایان پیام/ 691