سفر معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون‌های مساجد کشور به گیلان

سفر معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون‌های مساجد کشور به گیلان

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱
اله ویردی زاده در سفر یکروزه به گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سرپرست جدید ستاد کانون‌های مساجد گیلان را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم تکریم و معارفه سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد گیلان با حضور «مهدی اله ویردی زاده» معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور امروز(پنج‌شنبه، ۲۸ مهر) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

 

دیدار با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و نشست پرسش و پاسخ با کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه «اله ویردی زاده» به استان گیلان بود.

 

وی در نشست با کارکنان ستاد گیلان در خصوص موارد مطروحه چون وضعیت استخدام، تبدیل ستاد عالی به نهاد عمومی، فهما، بیمه تکمیلی، اعتبارات و بودجه، ساماندهی کانون‌ها و خبرگزاری شبستان توضیح داده و خواستار همدلی و هم‌افزایی بیشتر در خدمتگذاری به اصحاب مسجد شد.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» قدردانی و حجت الاسلام «رضا حاجتی» به عنوان سرپرست جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان معرفی شد. 

 

 

 

پایان پیام/ 84